9

20.11.10






9 inside
9 outside

17 commentaires:

Lisa said...

Que j'aime cet âge ! Bonne journée à vous.

alessandra said...

He seems so so busy... : )))
oh happy him!
x

Nina Designs + Parties said...

Love the photo! Good weekend!

Kristi said...

your blog is stunning.

céc' said...

L'âge délicieux des bébés... profite bien :-)

clic said...

aller je me lance!!
pas très bavarde je suis...
et poutant je passe si souvent par ici!!!
joyeux 9!!!

Brigitte said...

ce blog est sublime...

Vi said...

Les grands neuf! Très bien!

christine said...

happy 9!

Delphine said...

Joli Honoré, bientôt tu pourras piquer en douce la voiture de ton frère ...

Que de voluptueuses photos , love that mood .

Margaux said...

ohlala ce petit cou qui doit être si moelleux... happy 9!

Augustin et Augustine said...

happy deja 9 Honoré :-)

Ma Blonde-Paris said...

Pois et rayures happy 9!

steph said...

oui profite!

MANDY said...

Such classic little overalls, I love seeing these, my son wore the same ones all the time when he was little (he is now 19) and my daughter had a little dress version !!!

marion said...

c'est toujours si doux de passer par ici

objects of whimsy said...

my daughter used to wear these oshkosh overalls I loved them and so did she they are a great design and last and last.

 

ae © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger